Τι κι αν η πρεμιέρα του Σεφερλή έφερε διψήφιες αποδόσεις; Η δεύτερη εκπομπή κατέπεσε κάτω απο το 10%. Και είναι λογικό καθώς το ραντεβού τα Σαββατόβραδα είναι ένα. Και αυτό δεν είναι άλλο απο το “Just the 2 of us”.
- Και χθές ο Νίκος Κοκλώνης που πλέον η εικόνα του συνιστά αυτό που οι μυημένοι της μόδας χαρακτηρίζουν “Fashion Statement” – για την χώρα μας ωστόσο… υπερβολή- ήταν καλύτερος απο κάθε άλλη φορά. Ίσως είναι η πρώτη φορά που σταμάτησε να διαβάζει τόσο πολύ το “autoque” και αφέθηκε στην έμπνευση και την τρέλα του.
Και μπορεί οι έξι ώρες να είναι πολλές και οι κοιλιές αναμενόμενες αλλά το μπρίο και η τρέλα του Νίκου κράτησε το κοινό. Το 16,4 μέσος όρος σε εξάωρο πρόγραμμα, την στιγμή που το 12% σε άλλες εκπομπές είναι επιτυχία συνιστά τεράστιο κεφάλαιο για το πρόγραμμα του καναλιού.
Είναι προφανές πώς το “Just the 2 of us” είναι το απόλυτο ραντεβού του Σαββάτου και πολύ δύσκολα θα σταθεί απέναντί του… κάτι άλλο. Είτε μουσικό με έντονα στοιχεία “στόκου” είτε εκπομπής που την παραγωγή υπογράφει η ίδια η εταιρεία του Νίκου Κοκλώνη. Και θα το δείτε απο την επόμενη εβδομάδα… όταν όλα τα χαρτιά πέσουν στο τραπέζι…
Δείτε αναλυτικά την τηλεθέαση παρακάτω…
Σωστά το έγραψα, Κολώνης. 🙃