OMGOMG

Μαντώ – «Γνωστός έπαιρνε το γαρύφαλλο και σημάδευε στο μάτι τραγουδιστές»

«Η επαγγελματική μου αφετηρία έγινε στα 13 στην παράσταση «Jesus Christ Superstar», που είχε ανεβάσει ο Μίμης Πλέσσας και ο Δημήτρης Μαλαβέτας. Το ξεκίνημα μου δεν ήταν εύκολο, γιατί οι γονείς μου δεν με ήθελαν τραγουδίστρια ή καλλιτέχνιδα, με ήθελαν δικηγόρο. Η μουσική με διάλεξε δεν την διάλεξα εγώ. Είδα μία αγγελία ότι, έκαναν ακροάσεις για το συγκεκριμένο μιούζικαλ, είπα ψέματα πως πάω να διαβάσω στο σπίτι μιας φίλης μου, με είδε ο κύριος Πλέσσας και ξεκίνησα να δουλεύω»,
είπε αρχικά η Μαντώ, μιλώντας στην κάμερα του «Πάμε Δανάη» για το ξεκίνημά της στον καλλιτεχνικό χώρο.
Και συνέχισε: «Το πρώτο βιντεοκλίπ ήταν το «αυτό το καλοκαίρι» το 1989. Είχαμε πάει στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Γυρίστηκε μέσα σε βάρκες, πλοία και σκάφη, τα βιντεοκλίπ ακόμη τότε, δεν ήταν τόσο οργανωμένα. Αν το δείτε στο youtube, το κλιπ είναι περισσότερο σαν τηλεοπτικό γύρισμα. Eίχα πάρει δικά μου ρούχα μαζί! Το «στοιχηματίζω» του 1990 ίσως είναι η μεγαλύτερη μου επιτυχία. Το πρώτο βιντεοκλίπ δεν άρεσε στην εταιρεία μου, έλεγαν πως είναι σκοτεινό! Γυρίστηκε δεύτερο με αποτέλεσμα το «στοιχηματίζω» να έχει 2 βιντεοκλίπ, ένα πιο σκοτεινό και ένα πιο φωτεινό με το στόρι από την ταινία «Casablanca». Ήταν μία αναφορά στην τελευταία σκηνή του έργου, που ο Χάμφρι Μπόγκαρντ φεύγει, και εκείνη τον βλέπει να φεύγει, το «για δες ποιός μιλάει, εσύ» με τις φοβέρες φράντζες και τα φουσκωτά μαλλιά, τα οποία δεν θέλω να τα βλέπω άλλα τότε ήταν ωραία!».
Για τη συνεργασία της με τον Φοίβο, πρόσθεσε: «Στο «φυλάκισε με» δεν υπήρχαν εκείνη την εποχή τα drones και ότι γυρίσματα κάναμε ήταν με ελικόπτερο. Γυρίσαμε όλη τη δυτική ακτή της Πελοποννήσου. Υπάρχουν πλάνα που είναι από πάνω το ελικόπτερο και μου παίρνει τόσο πολύ τα μαλλιά ο αέρας, το ωστικό κύμα με ρίχνει κάτω. Η συνεργασία μου με τον Φοίβο έγινε μέσω του παραγωγού μου Γιάννη Δουλάμη. Νομίζω πως ο Φοίβος με πήγε παρακάτω στην καριέρα μου και μου άνοιξε καινούργιους ορίζοντες. Είπα περισσότερο «ελληνικά» τραγούδια άλλα πάνω στη φωνή μου. Είναι μοναδικός σε αυτό. Ξέρει να γράφει για τον κάθε τραγουδιστή αυτό που του ταιριάζει. Το βιντεοκλίπ του «φωτιά στα πρέπει» είχε concept να είμαι μέσα σε μία κορνίζα. Κάποια στιγμή λέω του σκηνοθέτη: «τι λες να βάλουμε φωτιά μεσ’ την κορνίζα και να την κάψουμε;»; Δεν ήταν μέσα στο σενάριο! Ποτίσαμε την κορνίζα με βενζίνη και της βάλαμε φωτιά».
Για το bullying που έχει δεχθεί για τα κιλά της, δήλωσε: «Είναι περίεργο το 2022 να μιλάμε για κιλά και ζυγαριές έχουν ξεπεραστεί αυτά προ πολλού. Μία εποχή υπήρχε η ζυγαριά που έπρεπε να είναι συγκεκριμένα τα μεγέθη ειδικά στις τραγουδίστριες της πίστας. Κάποια στιγμή ένας επιχειρηματίας μου είπε πως πρέπει να αδυνατίσω πάρα πολύ, για να είμαι πιο αρεστή στο κοινό. Αποφάσισα να αδυνατίσω, έκανα εξαντλητικές δίαιτες. Όταν ήμουν στα κιλά μου ήμουν πολύ καλύτερη απ’ ότι κοκαλιάρα. Το ξεπέρασα αυτό, γιατί μου άφησε και προβλήματα υγείας. Να αγαπάμε το σώμα μας όπως είναι».
«Υπήρξε και ένα ακόμη ευτράπελο, σχεδόν κακοποιητική συμπεριφορά. Yπήρχε γνωστός ο οποίος, έπαιρνε το γαρύφαλλο και σημάδευε στο μάτι τους τραγουδιστές. Το έκανε πολλές φορές του κάναμε παρατήρηση και συνέχιζε να το κάνει», είπε κλείνοντας.

One Comment

Leave a Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ο Μητσοτάκης στον αριστούχο από το Ιράν – «Έλληνες είναι όσοι αισθάνονται Έλληνες»

Αττικό Ζωολογικό Πάρκο – Στο φως τα δυο πορίσματα της αυτοψίας μετά την θανάτωση του χιμπατζή