OMGOMG

Μπήκαμε στην αίθουσα – Ανατριχίλα με τις καταθέσεις των ανήλικων κοριτσιών για τον Ιερέα “τράγο”

Περιγράφοντας και η αδελφή της την τραυματική της εμπειρία εξιστόρησε πως συνέβη. Μια μέρα η κοπέλα, 14 ετών τότε, έλαβε ένα μήνυμα από έναν υποτιθέμενο γέροντα ότι πρέπει να πάει στο δωμάτιο του κάτω ορόφου του σπιτιού, όπου ο «πατερούλης» είναι μόνος του και στενοχωρημένος και μόνο αυτή μπορεί να τον βοηθήσει για να λύσει τα μάγια από την ίδια, τα αδέλφια και την μητέρα της. Το δωμάτιο αυτό ήταν ουσιαστικά μια γκαρσονιέρα στην οποία ο παπάς την δέχθηκε σε πλήρες σκοτάδι.

 

Της έδεσε τα μάτια, της είπε να ξαπλώσει στο κρεβάτι, της ακινητοποίησε τα χέρια και στην συνέχεια άρχισε να της βγάζει τα ρούχα και να προχωρά σε πράξεις, οι οποίες περιγράφηκαν λεπτομερώς, προκαλώντας ανατριχίλα στην αίθουσα, αλλά και στην Έδρα. Η εντολή που είχε από τον «γέροντα» που της έστειλε το μήνυμα ήταν να μην δείξει ότι φοβάται διότι τότε ο «πατερούλης» θα αναγκαστεί να ξανακάνει την πράξη για να λυθούν τα μάγια. Η κοπέλα υπέμεινε τα πάντα τρέμοντας. Την ώρα που εξιστορούσε όλα αυτά δεν μπορούσε να συγκρατήσει τους λυγμούς της, καθώς ξαναζούσε εφιαλτικές, όπως είπε, στιγμές.

 

Το δικαστήριο διέκοψε προκειμένου να ηρεμήσει και συνεχίζοντας ανέφερε και άλλα γεγονότα, που είχαν να κάνουν με τις τιμωρίες που επιβάλλονταν στην ίδια και στα άλλα κορίτσια, σε περίπτωση ανυπακοής. Κάποια στιγμή άρχισε να αντιδρά και να μην είναι ιδιαίτερα υπάκουη. Συμπτωματικά εκείνο το διάστημα είχε και ένα ατύχημα, κατά το οποίο τραυματίστηκε σοβαρά και έμεινε αρκετό καιρό στο νοσοκομείο. Τότε ο παπάς είπε, τόσο στην ίδια, όσο και στα άλλα κορίτσια, ότι αυτή ήταν η τιμωρία της ανυπακοής πράγμα που τρομοκράτησε τις υπόλοιπες και έτσι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν. Με τον ίδιο τρόπο βίασε και ασέλγησε και στα υπόλοιπα κορίτσια σταδιακά.

 

 

  • Κατά την ακροαματική διαδικασία αποκαλύφθηκαν και πολλά άλλα, όπως ότι ο ιερέας χρησιμοποιούσε παρανόμως σχήματα που χρησιμοποιούνται μόνο από τους πρωτοπρεσβύτερους. Είχε πείσει τις μητέρες να φορούν στο λαιμό ένα κουδουνάκι που τους έλεγε ότι ήταν το κουδουνάκι της Παναγίας. Επιπλέον είχε δώσει στον εαυτό του τον τίτλο «κωδικάνθρωπος».

 

Έλεγε δηλαδή ότι βρίσκει κώδικες και μάλιστα στην δικογραφία περιλαμβάνονται τετράδια με σχήματα και αριθμούς που υποτίθεται ότι ήταν οι κώδικες που ανακάλυπτε. Σε αυτό, όπως ακούστηκε από τους μάρτυρες, τον βοηθούσε το γεγονός ότι κοιμόταν με την μια από τις δυο μητέρες για να ενώνονται τα πνεύματά τους και να βρίσκουν μαζί τους κωδικούς. Παράλληλα έψαχνε στις πλάτες των κοριτσιών να βρει τις ελιές για να δημιουργήσει τους κώδικές του γιατί, όπως τους έλεγε, αυτά είναι τα σημάδια για να σχηματίσει μια πρόβλεψη. Σε μια από τις κοπέλες μάλιστα χάραξε την πλάτη της με ένα μικρό ξυράφι για να βγάλει από μέσα της τα μάγια. Μέσα από άλλη μαρτυρία ακούστηκε ότι οι «γεροντάδες» στα μηνύματα που έστελναν στις κοπέλες τις υποχρέωναν να κάνουν μασάζ στον «πατερούλη» και αν δεν τα κατάφερναν να τον ξεκουράσουν όπως ήθελε, θεωρούνταν υπεύθυνες για το ότι είναι στενοχωρημένος και θα έπρεπε να προσπαθήσουν περισσότερο. Σε ότι αφορά τις σεξουαλικές πράξεις, τους έλεγε ότι την ώρα εκείνη δεν είναι ο ίδιος που το κάνει αυτό, αλλά ένας γέροντας που έχει μπει στο σώμα του και πως όταν τελειώσει όλο αυτό τότε θα επανέλθει ο ίδιος στο δικό του σώμα. Η μαρτυρία της μιας κοπέλας μάλιστα ήταν συνταρακτική όταν είπε ότι, ενώ έτρεμε την ώρα που γινόταν η πράξη «δεν μπόρεσα να αντισταθώ, αλλά ήμουν τυχερή γιατί δεν διήρκησε πολύ». Ένα άλλο πειστήριο των ικανοτήτων που είχε στην μελλοντολογία ήταν ότι είχε προβλέψει τι είναι προορισμένο να κάνει το κάθε παιδί και τι θα πάθει αν δείξει ανυπακοή. Τα παιδιά της πρώτης οικογένειας, αν δεν υπάκουαν, θα γίνονταν, η μεν πρώτη κόρη, πόρνη, η δεύτερη, μάγισσα και ο γιός, κλέφτης. Αν όμως υπάκουαν η δεύτερη κόρη προοριζόταν για μοναχή και ο γιός για προσωπικός μάγειρας του Πατριάρχη Ιεροσολύμων που στο μέλλον θα ήταν ο γιός του παπά. Οι μαρτυρίες ήταν συνταρακτικές, καθώς οι κοπέλες είπαν ότι ουσιαστικά τις είχε στο σπίτι εκτός όλων των προαναφερομένων και για να κάνουν τις οικιακές δουλειές και ουσιαστικά να τον υπηρετούν, ενώ έστελνε όλα τα παιδιά να πουλούν κεριά και άλλα προϊόντα ή ακόμα και να ζητιανεύουν για να του φέρνουν τα χρήματα. Ζητούσε μάλιστα και συγκεκριμένα ποσά κάθε φορά που μετέφερε τα παιδιά σε διάφορες πόλεις όπως ήταν η Πάτρα, το Ναύπλιο και άλλες. Αργότερα όταν τα παιδιά μεγάλωσαν τα έστελνε στα νησιά για εποχιακή εργασία σε εστιατόρια και ξενοδοχεία μαζί με την πρεσβυτέρα και τις μητέρες τους και από τα χρήματα που έβγαζαν έπαιρνε ο ίδιος τα περισσότερα. Όμως ούτε και όταν έφευγαν από το κοινόβιο μπορούσαν να ξεφύγουν από την επιρροή του όπως τόνισαν, γιατί κατάφερνε να τους κάνει συνεχώς πλύση εγκεφάλου ότι το κακό παραμονεύει σε κάθε τους βήμα αν τον παρακούσουν. Μετά από τους μάρτυρες κατηγορίας εξετάστηκε και η πρεσβυτέρα που προσπάθησε να διαψεύσει και τις πέντε κοπέλες, λέγοντας ότι ο παπάς αποκλείεται να έχει κάνει όλες αυτές τις πράξεις παρουσιάζοντάς τον ως έναν καλό πατέρα, σύζυγο και ιερέα. Όμως όπως φάνηκε στην συνέχεια, για πρώτη φορά έβλεπε τις φωτογραφίες και τα βίντεο της δικογραφίας τα οποία βρέθηκαν στους υπολογιστές του παπά και έδειχναν τις κοπέλες σε γυμνές στάσεις ή ημίγυμνες με προκλητικά εσώρουχα τα οποία μάλιστα σε κάποιες είχε δωρίσει ο ίδιος. Επιπλέον στην δικογραφία περιλαμβάνονται και μηνύματα που δείχνουν ότι ο ιερέας ζητούσε αυτά τα βίντεο και περιέγραφε και διάφορες άλλες λεπτομέρειες από τις συνευρέσεις, ενώ σε κάποιες φωτογραφίες απεικονιζόταν ο παπάς να κοιμάται με κάποια από τα κορίτσια. Όλα αυτά όπως φάνηκε προκάλεσαν έκπληξη στην παπαδιά, η οποία, όπως είπε, τα έβλεπε για πρώτη φορά και δεν πίστευε στα μάτια της. Παρόλα αυτά συνέχισε να προσπαθεί να υπερασπιστεί τον παπά λέγοντας ότι πρόκειται για πλεκτάνη, έχοντας όμως κλονιστεί εμφανώς. Στην συνέχεια κατέθεσε η κόρη του ιερέα που ούτε λίγο ούτε πολύ παραδέχθηκε όλα τα υπόλοιπα, λέγοντας ότι ο πατέρας της έκανε λάθη, εκτός από τους βιασμούς και τις ασέλγειες. Για όλα τα υπόλοιπα είπε ότι ευθύνεται η μια από τις δυο μητέρες, η οποία τον παρέσυρε σε όλα αυτά ασκώντας πάνω του επιρροή επειδή ο ίδιος ήταν αφελής και ευκολόπιστος. Επίσης είπε ότι δεν υπήρχε θέμα εξομολόγησης, όπως έλεγαν τα κορίτσια, ότι κατά την διάρκεια αυτής και ενώ ήταν γονατισμένα ο ιερέας τις πλησίαζε πολύ κοντά όντας ερεθισμένος σεξουαλικά, αλλά επρόκειτο για την «ώρα της ειλικρίνειας», που όλα τα παιδιά μιλούσαν για τα αμαρτήματα και τις σκέψεις τους. Στης 18 Ιουλίου αναμένεται να απολογηθεί ο ιερέας ενώ θα γίνουν και οι αγορεύσεις της Εισαγγελέως και των συνηγόρων.

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μαίρη Ραζή: «Για τον Φιλιππίδη ψιθυριζόταν … εντάξει θα πάει και με κάποια και τι έγινε;»

Δεν το πιστεύουν η γυναίκα και τα τρία παιδιά του – Νεκρός ξαφνικά ο Κώστας Νικόδημος