Το Instagram ανακοίνωσε σήμερα ότι έκανε ένα μεγάλο “brand refresh”, που είναι ως επί το πλείστον ένας φανταχτερός όρος για το φρεσκάρισμα ορισμένων λειτουργιών και την ανακοίνωση νέων λογοτύπων.
Η εταιρεία παρουσιάζει ένα ελαφρώς τροποποιημένο φωτεινότερο νέο λογότυπο, γραμματοσειρά και διατάξεις μάρκετινγκ πλήρους οθόνης. Το Instagram λέει ότι η ανανέωση έχει σχεδιαστεί για να αγκαλιάζει τη συνεχή εξέλιξη και να το βοηθά να «δημιουργεί πιο καθηλωτικές και περιεκτικές εμπειρίες».
Υπάρχει όμως και μια πολύ μεγαλύτερη αλλαγή που μας ενδιαφέρει να σχολιάσουμε: το Instagram δημιούργησε τη δική του γραμματοσειρά, που ονομάζεται Instagram Sans, την οποία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ευρέως στο μέλλον τόσο στο μάρκετινγκ όσο και στην ίδια την εφαρμογή.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ