Ασταμάτητες οι ενέργειες της ομάδας ανάπτυξης του Instagram προκειμένου να αντικρούσει την «επίθεση» του TikTok, καθώς ξεκίνησαν οι δοκιμές της εμφάνισης των Reels σε full-screen mode για μια ακόμα πιο καθηλωτική εμπειρία παρακολούθησης.
Η κίνηση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία από τη στιγμή που στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων τριμήνου για τη Meta έγινε γνωστό πως οι χρήστες ξοδεύουν πλέον περισσότερο από το 20% του συνολικού χρόνου παραμονής στο Instagram παρακολουθώντας τα Reels, ενώ παράλληλα στο Facebook η παρακολούθηση videos έχει ξεπεράσει το 50% του χρόνου των χρηστών.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ