Πλέον δεν παρακολουθούμε ριάλιτι επιβίωσης αλλά ριάλιτι μ@λ@κίας. Ένα κακογραμμένο σενάριο… που οι δημιουργοί του προσπαθούν με το στανιό να βγάλουν ίντριγκα και κόντρα.
- Βεβαίως έχουν στα χέρια τους τον αγράμματο κομμωτή – Χριστέ μου δεν μπορεί να ολοκληρώσει μια πρόταση με υποκείμενο ρήμα αντικείμενο της Δ’ Δημοτικού – που είναι διατεθημένος να κάνει τα πάντα για να αποκτήσει περισσότερους ακολούθους στα κοινωνικά δίκτυα.
Αυτή η γελοιότητα δεν φαίνεται να πουλάει στο κοινό που και απαιτητικό είναι και καταλαβαίνει τα στημένα. Σε τέτοιο βαθμό που γυρνάει την πλάτη στο “Survivor”. Και αν κανείς το δεί απο μια άλλη σκοπιά συμπεραίνει πώς αυτή η τακτική απομακρύνει και τους φανατικούς φίλους του παιχνιδιού.
Δείτε τα νούμερα χθές… και θα καταλάβετε τι εννοώ: