OMGOMG

Δύσκολος καιρός για μοντέλα και “Μέλισσες” – Τους “καθαρίζει ο “Σασμός”

Είναι λογικό να υπάρχει πτώση στην τηλεθέαση. Ο Σασμός έχει προσθέσει περίπου 15 λεπτά στην διάρκειά του με δυο διαφημιστικές σφήνες να “χαλούν” τον μέσο όρο αλλά την ίδια στιγμή να φέρνουν πολλά λεφτά στα ταμεία του καναλιού μετά απο δυο χρόνια.

 

  • Παρά την πίεση η σειρά του Alpha παραμένει στην πρώτη θέση του Prime-time με μεγάλες διαφορές τόσο απο τις “Άγριες Μέλισσες” αλλά και απο το GNTM που χθές έμοιαζε περισσότερο με ριάλιτι της “χρυσής τηλεόρασης του 90” παρά με διαγωνισμό μοντέλων.

 

Δείτε παρακάτω την τηλεθέαση αναλυτικά καθώς και τους μέσους όρους των τριών προϊόντων.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

“Ρουκ Ζουκ” – “Τα “μπαλάκια” παίκτη που τρέλαναν την Μακρυπούλια (βίντεο)

Ρίχνει λάδι στη φωτιά ο Σερβετάλης με ανάρτηση του – “Αδυνατώ να συμμετάσχω σε…”