Για κάποιους μέσα στο κανάλι το να επενδύσει ο σταθμός στο τελευταίο μέρος της χρονιάς… και ειδικά σε μια χρονιά χαμένη… ήταν λάθος. Όμως υπολόγιζαν χωρίς την τρέλα του Κοκλώνη. Που ώς παραγωγός πίστεψε πολύ στο προίόν και επένδυσε στον Φερεντίνο και την “Τέλεια απόδραση”.
Και όπως όλα δείχνουν είναι το μόνο προϊόν που φέτος καταφέρνει ν΄αποδράσει απο την μετριότητα του προγράμματος… και να σταθεί επάξια στον ανταγωνισμό.
Και χθές η τηλεθέαση ήταν διπλάσια απο τον μέσο όρο ημέρας του καναλιού… Σημαντικό χτίσιμο ενός ραντεβού για την επόμενη χρονιά… που έρχεται και θα είναι πολύ απαιτήτική. Δείτε αναλυτικά τις αποδόσεις: