Είναι πολύ έξυπνο αυτό που έχει κάνει ο Πέτρος Μπούτος τον τελευταίο καιρό. Έβαλε στο πρόγραμμα του το μεσημέρι την σειρά “Η Μαρία η άσχημη”. Και την έβαλε την ίδια ώρα που έπαιζε την εποχή που το Mega-ένας σταθμός που συνεργάστηκα κι εγώ απο το 2002 μέχρι το 2004- και σάρωνε σε τηλεθέαση.
Οι γνώστες της τηλεόρασης λένε πώς δεν είναι αρκετό το περιεχόμενο για να φέρει τηλεθέαση. Σημαντικό εξίσου ρόλο παίζει η τηποθέτηση. Το positioning. Και η μαγκιά του Μπούτου είναι πώς έβαλε την σειρά την ίδια ώρα που είχε χτίσει ραντεβού επι μήνες στο παρελθόν.
Αποτέλεσμα;
Να σκοτώνει το “αφήγημα Μουτσινά” ο οποίος δεν φτάνει που τρώει χαστούκια απο το “Ρούκ Ζουκ” έχει πλεόν να τα βάλει και με το αντάρτικο του Mega. Και όπως βλέπετε… δεν τα καταφέρνει.
Δείτε τι εννοώ αναλυτικά παρακάτω…