Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, το πρόστιμο 250.000 ευρώ επιβλήθηκε επειδή το ινστιτούτο αισθητικής και προσωπικής φροντίδας με την επωνυμία «Golden Clinic», δεν χορήγησε στους πελάτες του αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες και για τις συμβάσεις από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.
Σημειώνεται, ότι οι καταναλωτές που έχουν ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης σε συμβάσεις με ινστιστούτα αισθητικής και προσωπικής φροντίδας, οφείλουν να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους έχουν παρασχεθεί από τις εν λόγω επιχειρήσεις.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες και να καταθέτουν τυχόν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών στον τετραψήφιο αριθμό 1520.
Μεγαλύτερη απάτη από όλα αυτά τα κέντρα αισθητικής δεν υπάρχει.