in

Χοντρό παιχνίδι του Αγγελικούση με τα τάνκερς. Τους πήρε τα “σώβρακα”

Στον κατάλογο με τις εταιρείες που φόρτωσαν περισσοτερο πετρέλαιο φέτος… στην κορυφή βρίσκεται η Maran του Γιάννη Αγγελικούση (φωτό) με έξι επιπλέον τέτοιου τύπου δεξαμενόπλοια και ακολουθούν οι εταιρείες Bahri  με πέντε, η SK Shipping, η MOL, η AET China, με τρία και οι KOTC, Lino Marine Service με δύο. Στον κατάλογο βρίσκεται και η VLCC Cosco Shipping  με τρία πλοία παρά τις κυρώσεις.

Με δύο πλοία να έχουν φορτώσει υπάρχει και η Pantheon Tankers Management της Άννας Αγγελικούση. Ακολουθεί άλλος κατάλογος με τα πλοία που είναι άδεια και περιμένουν να φορτώσουν. Ανάμεσά τους βρίσκουμε δύο  ελληνικών συμφερόντων εταιρείες.

Πρόκειται για:

  • τη New Shipping  Ltd  του Αδαμάντιου Πολέμη, που φόρτωσε ένα  έχει  τρία σε αναμονή και ένα προς ναύλωση μέσα στις επόμενες 10 ημέρες
  • Αelos Μanagement  του Φίλιππου Εμπειρίκου  με  δύο VLCC να έχουν φορτώσει πετρέλαιο,  και δύο να περιμένουν στην spot αγορά χωρίς συμφωνία ακόμα.

Μέσα στο 15νθήμερο του Οκτωβρίου η αξία ενός νεότευκτου VLCC σήμερα  14/10 σε σύγκριση με την αξία του την 1η/10  αυξήθηκε κατά 2,1% φθάνοντας  τα 98,3 εκατομμύρια από 96,2 εκ.

– ένα ηλικίας πέντε ετών  κατά 3,4% φθάνοντας τα 73,8 εκατομμύρια από 71,43

– για ένα 10ετίας  η αξία του αυξήθηκε μέσα σε 15 ημέρες κατά  4,6%  και τιμάται σήμερα 48 εκατομμύρια από  45,8 εκ.

-ένα 15ετίας αξίζει  30,9 εκατ. ποσοστό αύξησης  5,7% από 29,2 εκ.  και

-ένα 20ετίας αξίζει  σήμερα 19,2 εκατ. έναντι 18,06 την 1η Οκτωβρίου ποσοστό αύξησης  6,5%.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πληροφορίες απο newmoney

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Φιναλίστ του Masterchef αποκαλύπτει: «Άλλο ένα κεφάλαιο έλαβε τέλος»

Η εκδίκηση του Ατζούν στον Σκαϊ : “Άν θέλετε το «My style Rocks» και το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» θα…”