in ,

Eurovision 2019. Το πανηγυράκι του ημιτελικού η τραγωδία στην τηλεθέαση και οι «βαρεμένοι»

Άλλος ένας ημιτελικός πέρασε στην τηλεοπτική Ιστορία με τα δυο τραγούδια που είχαν Ελληνικό ενδιαφέρον να μας απασχολούν στην αρχή και στο τέλος του Show. Κατα την διάρκεια αυτού; Μια μεγάλη κοιλιά. Σε όλα τα επίπεδα.

Για μια ακόμη φορά είδαμε τα γνωστά καρναβάλια… της Ισλανδίας της Αυστραλίας της Πολωνίας αλλά και κάτι άκυρους τύπους… που έμοιαζαν περισσοτερα με γκαρσονάκια που δουλευουν σεζόν στη Νάξο παρά τραγουδιστές… να περνούν πάνω απο το «στέϊτζ» ενός διαγωνισμού που πλεόν δεν πείθει κανέναν.

Ούτε βεβαίως το τηλεοπτικό κοινό που για μια ακόμη φορά γύρισε την πλάτη στα «νούμερα». Και αυτό φάνηκε στα νούμερα.

Ο ημιτελικός υπέφερε όσο ήταν στο αέρα το Μάστερ σεφ. Πήρε διψήφιες αποδόσεις αλλά κοντά στο 10% Όταν το μαγειρικό ριάλιτι τελείωσε τότε τα νούμερα έφτασαν το φτωχό 20%.

Τραγωδία αν συγκρίνει κανείς με τα προηγούμενα χρόνια και τα 30άρια μέσο όρο.

Όσο για την ποιότητα του παραγώμενου πρϊόντος; Εϊναι προφανές ότι απευθυνόταν σε βαρεμένους και κοινωνικές ομάδες που σώνει και ντέ… θέλουν να περάσουν την διαφορετικότητα τους.

Είστε διαφορετικοί. Το καταλάβαμε… Είστε ένα γκέϊ πανηγυράκι. Κι αυτό το καταλάβαμε.

Αλήθεια όμως. Γιατί τόσο μεγάλη ανάγκη να το διαφημίζετε; Απορία το έχω…

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Eurovision. Το παρασκήνιο της πρόκρισης Ντούσκα-Τάμτα. Ελλάδα ψήφισαν οι επιτροπές, Κύπρο το κοινό.

«Power of Love 2». Ποια Ελευθερίου; Με Ιρανή «Σούπερ-μόντελ» ήταν ο Δημήτρης Σιδηρόπουλος