Καινούργιο προϊόν να το ρίχνεις στην αρένα τη εποχή που ο ανταγωνισμός δεν έχει πρόγραμμα και να μην κάνει νούμερα;
Εντάξει. Φέτος όπως όλα δείχνουν τα “προϊόντα” του Τούρκου δεν θα ξεφύγουν απο την μετριότητα. Η φάση ξεκίνησε απο πέρσι με το Survivor. Συνεχίστηκε με το “My Style Rocks” και όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστεί με το “Power of Love”.
Καλώς ή κακώς η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και στην τηλεόραση. Και τα νούμερα του συγκεκριμενου προϊόντος της “δήθεν αγάπης” είναι χαρακτηριστικά. Και χθές λοιπόν-που δεν υπάρχει καμία δικαιολογία περί Πρωτοχρονιάς- τα νούμερα δεν ξεπέρασαν το 15% σε μέσο όρο στο δυναμικό κοινό. Με δεδομένο ότι πέρσι οι αντίστοιχες αποδόσεις ήταν κοντά στο 20 και 23% μπορείτε να καταλάβετε την πτώση.
Το κακό είναι πως φέτος ειδικά το επίπεδο είναι πολύ πιο χαμηλό απο το περσινό που δεν το λές και “Πανεπιστημίου”.
Οι σειρές του Alpha και οι ταινίες των λοιπών καναλιών χαντάκωσαν το “Ριάλιτι της αγάπης”.
Δείτε τα νούμερα.