Η ταινία του «The Favorite» αν και όχι σε όλες τις κατηγορίες φαβορί είναι υποψήφια για δέκα Όσκαρ.
Είναι ο νέος αγαπημένος σκηνοθέτης όλων των μεγάλων ονομάτων του Χόλιγουντ και το κασέ του ανεβαίνει όλο και υψηλότερα. Πίσω στο 1997.
Η Δέσποινα Βανδή κάνει το μεγάλο «μπάμ» με το Φοίβο κυκλοφορώντας τις «Δέκα Εντολές». Η δισκογραφική της προσπαθεί να στήσει το αντίπαλο δέος στο μύθο «Άννα Βίσση» και εμπορικά τα καταφέρνει.
Την σκηνοθεσία του βίντεο κλιπ «Δέκα Εντολές» αναλαμβάνει ο 23χρονος πιτσιρικάς σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος. Επιλογή που αρχικά είχε βρει αντίθετη την Βανδή και τους συνεργάτες της μιας και είχαν ζητήσει τον σκηνοθέτη των βίντεο με τον οποίο συνεργαζόταν τότε η Άννα Βίσση.
Σας μιλάω για μια μακρινή εποχή χωρίς youtube, χωρίς πληρωμένα τραγούδια στα ραδιόφωνα, με cd που κόστιζαν 15.000 δραχμές (Ένα δύο χρόνια μετά άρχισαν να κυκλοφορούν ευρέως τα «πειρατικά») και ο αριθμός των πωλήσεων ήταν αυτός που καθόριζε την καριέρα ενός καλλιτέχνη και το σε ποια θέση θα τοποθετηθεί το όνομά του σε σχήματα και μαρκίζες.
Τα κλιπ τότε έπαιζαν τεράστιο ρόλο. Και ήταν πανάκριβα ξεκινώντας τα φθηνότερα από 3.000.000 δραχμές.
Ο 23χρονος Λάνθιμος δεν ήταν τότε στην πρώτη λίστα των κασέ.
Ήταν άλλοι σκηνοθέτες αρκετοί εκ των οποίων έχουν σήμερα αποσυρθεί. Το συγκεκριμένο κλιπ της Βανδή λοιπόν δεν είχε ιδιαίτερα υψηλό μπάτζετ.
Ο δίσκος όμως γνώρισε τεράστια επιτυχία έγινε διπλά πλατινένιος με αποτέλεσμα στη συνέχεια το μπάτζετ που έδινε τότε η δισκογραφική να ανέβει.
Και για τα επόμενα βίντεοκλιπ του δίσκου («Περιττός», «Νυχτολούλουδο», «Θέλω να σε ξεχάσω») επιλέχθηκαν άλλοι σκηνοθέτες με πολύ υψηλότερα κασέ.
Η Δέσποινα σε λίγους μήνες θα έχει προφανώς την τύχη να έχει στο βιογραφικό της κλιπ σκηνοθετημένο από βραβευμένο με Όσκαρ δημιουργό.