Τηλεθέαση. Χαοτική η διαφορά του Μάνεση απο την Χρηστίδου

Όσο περνάει ο καιρός αντιλαμβάνονται όλοι, τόσο οι τηλεθεατές αλλά και τα στελέχη των καναλιών την ανάγκη του κοινού για πληροφορία. Η στροφή προς την ενημέρωση είναι δεδομένη και την τάση αυτή την ακολουθούν με επιτυχία οι συνάδελφοι στον Alpha.

Όσο κάποιοι επιμένουν σε τηλεοπτικές συνταγές νεκροταφείου… συνταγές παρωχημένες με την επίφαση της παρέας, τόσο θα βυθίζονται στον πάτο της τηλεθέασης.

Τι να την κάνεις την παρέα όταν η πληροφορία που διαχειρίζεται έχει παίξει απο την αρχή της εβδομάδας πολλές φορές στο Ελληνικό διαδίκτυο;

Και πως να πάρεις νεανικό-δυναμικό κοινό όταν αυτά τα “υλικά” τα έχουν δεί πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα οι τηλεθεατές;

Η διαφορα του Μάνεση με την Χρηστίδου είναι περίπου 15 μονάδες. Είναι χαοτική με δεδομένο το ποσοστό των ανοιχτών δεκτών εκείνη την ώρα και με δεδομένο το μεγάλο “λιντ ιν” που παίρνει η Σίσσυ αλλά δεν το κρατάει μιας και δεν πείθει τους τηλεθεατές… και αυτό φαίνεται…

 

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ο Κοντομηνάς αλλάζει το τηλεοπτικό τοπίο. Το νέο στοίχημα του μετά την πώληση του Alpha

Κουΐζ για δυνατούς λύτες: Παντρεμένος Ηθοποιός “φυστικώνει” καλλονή όταν πέφτει η αυλαία!